12 July 2014

menu belangkas





Menu arini nak masak belangkas..ni kira kali ke dua bawak belangkas kat rumah...memandangkan tak pandai nak potong..adeh memang bercinta tapi nak gak makan... orang kata kalau x pandai siang..leh mabuk.. ni dok google cara-cara nak potong belangkas..hehe..

sejak kawen ngan orang johor ni kan...gila tak terjebak..tapi suka makan belangkas ni bukan dari husben tapi dari geng jdt... sejak dengar citer dia..emmm... terus jatuh chenta..

kenapa ye sejak ramadhan ni..adeh aku jadi lalok..asik nak tido je..kurang vitamin gamaknya...


Photobucket

2 comments :

  1. ada tengok tentang belangkas ni baru2 ni kat majalah 3... katanya telur belangkas sedap ek???

    ReplyDelete
  2. pernah mkn, tp xjatuh cinta even org joho..hehehe

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™