17 July 2014

Mood raya aidilfitri





Baru la arini aku dengar lagu raya kat radio, kemain syahdu rasanya..persiapan raya setakat ni ala kadar je..tapi banyak lagi tak settle..balang kuih pon takdak lagi..ish ish ish... yela tahun ni kan beraya di rumah sendiri banyak benda nak kena sediakan..sebelum ni kat rumah mak..semua dah ada depan mata...

Langsir raya? uih memang tak pikir pasai langsir tahun ni memandangkan aku pon baru duduk 3 bulan, kira okey lah langsir tu pon haha.. tema raya tahun ni BIRU.. emm nampak tak..cat rumah kaler biruu..baju raya biruu.. nasib la... 


Photobucket

2 comments :

  1. datang singgah follow sini.,

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/06/jejalan-sesawang-blogger.html

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™