16 July 2014

Tahniah LIYANA ZAHIM, rindu awak 200%


Tahniah buat pemilik novel RINDU AWAK 200%, liyana zahim..akhirnya tersiar dah kat TV3 ye.. aku pun suka baca blog liyana zahim ni..memang kelakar le ayat-ayat dia kat blog tu..moga makin meletup-letup le novel tu lepas ni..Rezeki Ramadhan...sapa nak baca blog dia leh le klik link ni wokey.. tapi awat dah lama cik liyana nih tak hapdet blog?? emm windu lawak-lawak...hehe
http://www.liyanazahim.my/
Photobucket

2 comments :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™