22 August 2014

Cerita beraya...spain uolll




Ish cam pelik je tak update citer raya tahun ni..hehe..selalu kemain dengan gambar bagai..
raya ni pon tak banyak gambar aku tangkap.. ada pon dekat kamera..kat tepon ada gambar mia je yang banyak..nak kata tak semangat raya..uihhh meriahh ko raya tahun ni..raya kat JDT le katakan...Johor to seremban..abih pusing area sana..memang betoi-betoi raya...

Bila balik sini, nak kemas beg satu hal..penat makan berhari-hari...apa-apa pun raya kat Johor memang syok sebab kat sana meriah.. Ada jugak aku ajak kenkawan makan kat umah.. first time masak takde ketua chef..memang berdebar tapi tibai je lee... dalam tibai-tibai..dan gak buat laksa dan lontong..hehe..menu wajib tu lontong..

sapa tengok cerita SPAIN UOALL !!! kering gusi aku gelak sensorang..hehe

Photobucket

5 comments :

  1. Assalamu alaikum

    How are you sweetie? Hehehe...Spainuolls....senyum

    ReplyDelete
  2. nik pun raya kat johor jugak tahun ni..hhi

    ReplyDelete
  3. tahun ni raya kat kedah..pun meriah..sampai tak sempat nak bergambar..hehhe..Raya puasa memang mana2 pun meriah..

    ReplyDelete
  4. Salam. Hee saya pun sudah lama tidak menonton sinetron.

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™