17 January 2015

santan suri le pulak...



Ada yang dah guna santan suri??? memang patut tukar santan ni..bukan iklan berbayar haa...iklan free je... aku dah jatuh cinta ngan santan ni sebab dia guna kelapa sawit... mula terjebak masa beli cendol..dia dok guna santan ni..rasa dia nipis sikit dari santan kelapa tapi pekat jugak...

Minggu lepas aku buat laksa johor...pastuu ada baki sikit je pon dalam periuk..konon esok je lah basuh..esok mak aku tengok..tak berbuih pon kuah laksa tuu..selalu kalau yang unsur santan mesti dah berbuihhh..sejak tu asik beli ni jela.... rege ??? RM 4.50 500g....




Photobucket

2 comments :

  1. tak pernah guna santan suri by the way new info for me.

    ReplyDelete
  2. saya dah pernah rasa santan sawit ni masa ada jualan cendol (puspanita) kat tempat kerja ,, tapi belum ada jual kat putrajaya ni,, kalau ada boleh gak try santan ni kan,,

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™