22 August 2014

Cerita beraya...spain uolll




Ish cam pelik je tak update citer raya tahun ni..hehe..selalu kemain dengan gambar bagai..
raya ni pon tak banyak gambar aku tangkap.. ada pon dekat kamera..kat tepon ada gambar mia je yang banyak..nak kata tak semangat raya..uihhh meriahh ko raya tahun ni..raya kat JDT le katakan...Johor to seremban..abih pusing area sana..memang betoi-betoi raya...

Bila balik sini, nak kemas beg satu hal..penat makan berhari-hari...apa-apa pun raya kat Johor memang syok sebab kat sana meriah.. Ada jugak aku ajak kenkawan makan kat umah.. first time masak takde ketua chef..memang berdebar tapi tibai je lee... dalam tibai-tibai..dan gak buat laksa dan lontong..hehe..menu wajib tu lontong..

sapa tengok cerita SPAIN UOALL !!! kering gusi aku gelak sensorang..hehe

Photobucket

Berkabung #MH17






Rasanya dekat sebulan dah tak update blog ni, hari ni 22 Ogos 2014, Hari Berkabung bagi rakyat malaysia..takziah buat keluarga anak kapal dan penumpang MH 17, masa tengok kat tv tadi rasa sayu je.. moga roh mereka dicucuri rahmat..
Photobucket

24 July 2014

Salam Aidilfitri buat semua geng blogger





Salam Aidilfitri semua buat blogger-blogger yang sudi singgah ke blog mizzmiaizzati yang tak seberapa ni, harap maaf kalau-kalau ada perkataan dalam blog ni ada menyinggung korang-korang ye..maklum le blog ni blog sesedap rasa... hehe.. 

Berhati-hati di jalan raya.. 

Photobucket
© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™