19 April 2012

Mengamuk kat Pizza HUt


Sampai je kat rumah tadi terus aku siapkan budak kecik ni...
dan terus pergi pizza hut..adik aku nak tebus tiket le katakan...
korang-korang suka benar beli hot tiket tu sila la tebus sebelum bulan Jun ni... bayar RM 1 boleh dapat satu pizza.. layan kan aja..so aku pon lepak kat pizza hut layan soup..roti.. dan milo..tapi tak dan nak perabihkan milo tu sebab onyah dah mengamuk-gamuk kat pizza hut tuu..aku apa lagi ajak adik aku bungkus laa..lagi mau tunggu..sampai kat rumah terus tidurkan dia..... so sesaat aku menaip stori ni..dak ni dah tidur...mata aku pun kuyu-kuyu je ni...pe lagi dong tidur time laaaa....

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™