08 April 2012

Onyah ke Hospital



Kesian budak onyah ni..semalam lepas aku balik dari kursus..tengok demam on off..
so en. sugar ajak pergi hospital..katanya kalau kena tahan pun takpe..
betul juga cakap en. sugar..masuk semalam dah 4 hari dia demam..
kalau besar-besar kita ni demam boleh le telan panadol bagai..ni dak 10 bulan ni..leh makan apa je..

Lagipun..ayah dia cakap..sejak aku kuar jam 6pagi tu..onyah takmo tidur baring...nak tidur duduk..
ayo... so dari pukul 6 pagi tu sampai kul 10 pagi ayah dia terpaksa duduk ajalah sebab nak tidurkan dia..

Lepas mandi dengan bunga raya baru la reda sikit tapi masih panas..
En. sugar kata..nak main pun takde mood..nak susu apa ntah lagi..
Pas aku sampai je kat rumah.. terus kami bawak dia pergi hospital.

Doktor kata patut dia tak selesa..tekak dia bengkak..
so, onyah boleh balik..tapi merengek-rengek 24 jam...tidur pun kejap pusing kiri..kejap pusing kanan..
lepas makan antibiotik..alhamdullilah sampai hari ni panas dah takde tapi masih
tak boleh berenggang ngan aku..memang ayah dia jaga..tapi pantang tengok aku..siap le..takmo lepas..


Moga anak ibu cepat sembuh ye !!
Ho ni bukan kes dera okey..ni sebab dia asik nak pegang kucing kat belakang tu je..so aku pun pakaikan dia sarung tangan masa baby-baby dulu...

hehe..




Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™