28 July 2012

kain 1 meter..


mata sudah bling bling...
bukan bling-bling sebab duit ke apa..tapi pasai tadi aku amik baju raya yang aku tempah.. tempah sekali untuk baju onyah..okey silap aku... bagi kain 1 meter..jadinya pakat tak jadi le baju kurung budak kecik tu..huwaa keciwa aku !!

tapi takpe..ada dak opis aku sudi menjahit baju onyah..tapi beli kain lain..kat sebelah tempat kerja aku ni tengah buat jualan..lagi la bling2 mata aku..gila tengok baju kurung budak..siyes comel..

tapi tak beli pon..tengah tahan duit..mana tau dapat jenjalan kat kl esok..
<dengan harapan je lah........> hehe
Photobucket

3 orang bagi coklat :

Ina Haireina said...

amboi... bergaya la onyah dgn baju kurung di pagi raye nanti ye.. hehehe..

lelamaisara said...

oh nak g kl eh...kim salam orang kl ye..hehehhe

Cik Rose said...

yeay.. onyah dapat baju raya baru :)

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™