27 July 2012

Onyah sunat


Budak kecik tu dah setahun baru nak bersunat..hehe
masa dia umur bulan2 lagi memang nak bawa..tapi time tu doktor takde dan nak sunat ada harinya..

sebab tu la tergendala sampai la semalam...ayah dia yang bawa sorang2 onyah pergi klinik..
tak dan nak tunggu aku balik kerja...dia kata pukul 6 petang dah tutup..

ok...

balik dari sunat terus aku berlari kat onyah..tanya ayah dia.
"camne..nangis tak????

"tak pun.......

"tak???? tipu lah...

"iyeeee..... 

masa nak mandikan onyah..aku takut dia pedih..tapi kemain elok je dia berkubang dalam besen mandi tu..maknanya tak sakit la kot hehe

Photobucket

4 comments :

  1. ada kawan cadangkan sy sunatkan anak sbb dia selalu demam.tp dalam dilema sbb takut susah nak jaga.mcm mana eh?takpe ke nak pakaikan pampers?

    ReplyDelete
  2. oh lambat die sunat...tak pe la janji sunat...
    Alesya dulu 4 bulan baru sunat...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™