13 July 2012

rumit betul....


Nak beli rumah pon pening..tak beli pon pening..adehhh susah juga bila dah sampai satu tahap kita terpaksa buat keputusan...mula la nak hangen satu badan..

tapi kata putus dah dibuat..

memandangkan tempat aku nih memang hot & spicy..dan bila fikir keadaan ditempat aku ni semakin mahal harga rumah..aku pun setuju lah beli rumah yang aku dok kutuk2 macam rumah setinggan tu..errr jahat betul mulut ni !! tapi tu pon belum tentu lulus kikiki..tu yang malas menharap tuuu..


Photobucket

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™