20 July 2012

Tak le kurus sebenarnya...




Mungkin ada pembaca tak percaya aku sebenarnya bukan le kurus sesangat...
sebelum aku macam gambar kat header tu..errrr time tu memang tensen..

berat paling maksimum aku dapat 66kg.. tu berat le bagi aku,
mana tak risau setiap tahun naik..masa tu, patah hati nak beli seluar...gerenti peha jadi drumstik gebu hehe

tu sejak akhir tahun lepas aku nekad tak makan nasi..
dan hasilnya dapat la berat dalam 59 - 60kg...opss tapi sejak derhaka kat diet..badan aku naik sekilo..apa cerr ???

ni gara-gara kerja tempat lama tu lah..kalau ikutkan berat aku 52kg camtu lah..lepas setahun naik 55kg..kemudian aku pindah tempat kerja, naik 60kg...dan pindah lagi..naik ke 66kg..hahaha melompat aku time tu...

psst ada hati nak diet balik bulan puasa ni hehe


Photobucket

3 comments :

  1. mg puasa nie...dpt laa maintain..heheh..sekarang dh comel..

    ReplyDelete
  2. smlm masa hadiri forum psl Ramadhan adalah dpt tips dr doctor ni.Masa sahur kita kena lebihkan protein dan serat.Time berbuka pun mcm tu.Cousin akak ikut cara diet atkins.nampak la keberkesananannya

    ReplyDelete
  3. kena jogging keliling rumah la pasni. hehe

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™