13 November 2012

bomba kecik



ahli bomba nak bersiar-siar makan angin ngeee....

semalam aku bawa dia pi klinik sebab kepala dia panas tapi badan sejuk..pada pandangan aku..dia nak demam le kot..sampai kat klinik doktor kata dia tak demam..dia kata bebudak memang camni..kalau dia kurang minum air..tu yang buat kepala dia panas

hehe lega aku dengar..

Photobucket

14 comments :

  1. alololo comeynye cik bomba ni,hehehe

    ReplyDelete
  2. mmg cmtu yek...ank sy gi klinik sbb kepala panas,tp dktor mmg bgtau demam....

    ReplyDelete
  3. ala ciannya dia. moga cepat sihat yea
    so kena bagi mium air nnt

    ReplyDelete
  4. laa..camtu ker..saya pun barutau nih...comel laa mia pakai topi tuu..jom naik moto vrooomm..vrooomm

    ReplyDelete
  5. baru je sy duk terpikir nape kpala ank sy panas n bdn biasa je... sekali baca entry ni, dh jumpe jwpnnya ;)

    ReplyDelete
  6. eeh. bomba comel. meh datang rumah padam api. hehee :D

    ReplyDelete
  7. oloo tomey...kemain kerut2 muke ngan helmet hihihihi...

    ishh jgn le demam...tapi skrang mmg musim pun..anak2 akak baru baik demam....hati2 tau...jgn bagi main panas sgt...

    ReplyDelete
  8. owh krg air kalukepala panas bdn biasa...
    baru tau ni

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™