07 November 2012

Sotong katak?




comey tak sotong katak nih?? 
sotong ni akan jadi menu untuk minggu nihh ngehh ngehhh ngehhh...

festime dengar nama dia..meremang bulu roma ni sebab ada perkataan katak..kebetulan ada lerr kenkawan bawak ke opis...sekali rasa cam nak lagi hehe..terus terjebak ngan sotong nihh...


Photobucket

11 comments :

  1. goreng tepung pun sodapppp! bahahaha

    ReplyDelete
  2. boleh makan ye...ish...macam tak tergamak je saya rasa...sebab nama dia pun lain macam je...he he he

    ReplyDelete
  3. first time kak munna tgk sotong mcm ni

    ReplyDelete
  4. sedap sutun nih dik, suke akak.... daging dia kenyal lain dr sutun biasa...

    ReplyDelete
  5. pestime tgk sotong katak..mcm xtermakan jer sebb namanya tu ...rasa dia cm sotong biasa jer ker?

    ReplyDelete
  6. aa..memang panggil sotong katak ni ^_^

    ReplyDelete
  7. kite selalu jugak nampak sotong ni kat pasar econsave tu. tapi tak pernah beli sebab emak kata tak sedap. huhuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe dia geli nama katak tu kot..try la..dlu kita pon geli tapi bila makan sedap lerr..kenyal2..

      Delete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™