02 March 2013

teringin lagi..



salam sabtu....

arini pagi-pagi lagi aku dah skodeng resepi inti crepe doyan... tapi sekarang mana ada musim doyan..payah le kot nak jumpa doyan..memang dah gedik sesangat... rasa-rasa cam nak wat oreo jek..hihihi...

mia??? kemain dak tu sekarang..aku di panggil kakak.. hihi syok le pi shoping mia panggil aku kakak..terasa muda.....


ni gambar masa mia kena air panas awal bulan aritu..sekarang ok cuma tinggal parut je...




Photobucket

3 comments :

  1. camne boleh kena air panas tu..nasib baik tak banyak sgt kan...semoga cepat pulih kembali

    ReplyDelete
  2. kesiannye mia kene air panas tu.. cepat baik la kesan dan sakitnye..

    ReplyDelete
  3. mama perasan lah camtu ek, mia jgn lah panggil kakak tp panggil lah mama tu nenek hehehe...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™