01 May 2013

Hari pekerja sudah...




Selamat hari pekerja.... bangun pagi teringat sejarah hari pekerja tahun 2007....dapat pergi sambutan hari pekerja kat mana ntah aku pun lupa..masa tu keje kat putrajaya lee, teringat plak kenkawan masa tu dan zaman tu..ciss banyak betoi teringat.. kenangan je tu..zaman dah berlalu..

tetttttt.......

citer mia plak...


sekarang makin banyak cakap...pot pet pot pet..bila time dia buat perangai..aku mula le jadi mak king kong hahaha..tapi bila dia ok..fuhhh lega ati nihh... kekadang tu nak tergelak..ehh dak ni lahh..

sekarang minum susu memang dah kerap...sebelum tido sekurang-kurangnya 2 botol...kejap je abis..
.abis je bancuh..abis je bancuh..selalunya dia akan tinggalkan sikit je pastu dia akan cakap... "abis kan.......
ewahh...kita plak nak abiskan...

lagi sebulan genap la mia 2 tahun..eiii cepat betoi..




tengok..tengok..ibu bajet cun...lepas buat eksperimen pasai inner tu...tu la hasilnye..hehehe..inner jenis cotton  senang juga nak bentuk..sebelum ni aku beli jenis licin..mana maunyee..hihihi..orang tak pakai inner da kot..aku yang terhegeh-hegeh..cis...



Photobucket

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™