19 May 2013

Shawl chiffon



Sekarang sudah menggila kat shawl chiffon...dulu benci sekarang ada suka hihihi...
ada juga beli kat intenet.. bila beli jarang pulak nak pakai..yela nak pakai kena ada masa...kalau nak cepat..sarung je tudung yang ada...

ada satu shawl yang tak pernah aku pakai lagi..sayang je sebab shawl tu lebar..tak bape reti nak pakai..rasa-rasa macam boleh alas meja lebarnye hehe..kalau chiffon senang bentuk ni cotton poly apa ntah nama dia...emmm..

selain tu gila juga kat tudung syria..tapi ada orang kata muka aku nampak lagi bulat lolololoooo.. tapi ada aku kesah..aku punya muka lee...ada orang tu muka bolat lagi membulat elok je dia pakai..emm..
gambar??? tak amik pon hehe...


Photobucket

4 comments :

  1. gane shawl chiffon tu?? hmm x jrg ke guna kain chiffon..

    ReplyDelete
  2. bab2 tudung ni...
    tak kira lah shawl ke, syria ke apa...
    tak pernah jemu membeli kan hahahahahaha...

    ReplyDelete
  3. mana gambar shawl nyer? or gambar bershawl?
    akak dulu2 minat pakai shawl tp skrg tidak lg... tak rajin membelit... n tak masuk lak ngn muke akak yg boleh plus berspek nih

    ReplyDelete
  4. saya suka pakai shawl shiffon..
    kepala ringan ja :)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™