26 September 2013

Sambut besday mak ayah n abang



Sambil makan megii..teringat kat blog...

kebetulan memang ada cerita...
sambut besday mak ayah n abang sulung..pertama kali sambut besday mak ayah taw..tu lah memang mengaku tak pernah sambut pun...ni pon tetiba nak buat...

ingat nak suprisekan ayah..tapi ayah dah syak sesuatu hehehe..
dan dalam tu jugak aku baru tahu..ayah pon sebenarnya ingat hari jadi dia..cuma berlalu camtu je sebab memang kami tak praktik dari dulu lagi...aku cuma praktik ngan suami..selalu aku sambut besday dia..dia sambut besday aku..hehehe...




ni dak mia yang da berusia 2 tahun 3 bulan koo..besar dah kan..budak emok yang mulut murai...
dak emok kena hempap dengan motor ala2 basikal tu..ciann jendul kat dahi


Photobucket

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™