13 December 2013

Tak pasai-pasai kena penampar..


Gambar: Khazanah lama..kalau mia nak tau..sebabkan tepon merah tu la ibu dapat pelempang free dari atok..huhu
Apa??? ibu kena penampar siam??? ciannn ibu.....hahahahaha
Banyak kenangan dengan telefon yang sedang bertaburan tu uhuuu... ikut trend le konon cit.. tapi untung jugak ayah aku kumpul telefon lama ni..kalau jual pun dapat berapa sen je...

Bila si mia main telefon merah tu, teringat zaman hantu aku dengan telefon tu masa umur 11 tahun atau 12 tahun gitu.. zaman tu bukan macam zaman sekarang.. dulu vote siti nur haliza dalam HIBURAN MINGGU INI pun dial pakai telefon merah tu ko...

Dan kenangan pahit..aku kena pelempang siam dengan ayah sebab bil sampai RM 700.00 koo...zaman tu tahun 1995 atau 1996..nilai RM 700.00 tu memang besar gila..hidup pun tak le senang mana masa tu..sedihh bila teringat..awat le aku ni taksub sangat.. hahaha..biasa la dulu..nak berkenalan dengan orang luar..mana ada facebook cek.. tu pakai telefon tu la.. dial punya dial..ha ambik ko..tak pasai2..sejak tu..tepon tu kena mangga..huhh ko ada???

Photobucket

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™