30 January 2014

Aman palestin




Sedih baca surat kabar harini pasal palestin, sedih tengok gambar anak kecik tu..ayat yang paling sayu aku baca..ada orang terpaksa bunuh anjing, tapi anjing tu pun takde daging sebab kelaparan...sedih sangat apa yang berlaku dengan palestin.

tak sanggup nak tengok gambar anak-anak palestin dan keadaan orang kat sana kat tenet..bersyukur la malaysia masih aman...kat sana, sampai nak makan kucing..kita pagi-pagi dah boleh makan kat kedai mamak makan sedap-sedap...insaf

Photobucket

3 comments :

  1. Bersyukur kita ke hadrat Ilahi kena lebih banyak kan Mia Izzati... kerana terlalu banyak nikmat yg dikurniakan kepada kita semua :) Alhamdulillah ya Rabb....

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, kembalikan keamanan kepada palestin

    ReplyDelete
  3. sedihnyaaa... mmg tak sanggup nak tgk anak2 Palestin.. kita kat sini masih ramai yg mampu bermewah2...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™