21 January 2014

Kari kepala ikan wehh (majalah 3)



(dayang jack punya gambar)

Siapa tengok majalah 3 pasal kari kepala ikan??? haa sila lap air liur tuu..meleleh dah tu. sejak aku tengok citer tu semalam, ngidam kalah orang mengandung. Mula la dok google gambar kari kepala ikan, saje kan cari nahas. kalau tak dapat tu mau berguling-guling..

Tambah-tambah tang mata tu..kalau korek tu..eiii sedapnya wehh.. ni majalah 3 punya pasal..kan dah ngidam.. bila nak pi pasar ni beli kepala ikan..kalau malas sangat pi kedai ye dak..



Photobucket

14 comments :

  1. mengancamnya foto tu..memang sedap kalau kena gaya masakannya..salam ukhuwah dari ana

    ReplyDelete
  2. Tak perasan pulak keluar pasar kari kepala ikan kat M3. Awak pun suka makan mata ikan yeh Mia....
    hehe geng lah kita....okje pun suka!

    ReplyDelete
  3. ada tengok. tengok ikan dia guna besar2 tuu. :)

    ReplyDelete
  4. aah lah akak pun tgk sambil tgk sambil telan liur... udahla mmg peminat setia kepala ikan... terus rasa cam nk cari kedai tuh... tp dok nengok org beratur panjang tuh jd terbantut lak

    ReplyDelete
  5. kari kapla ikan...kalau mkn nasi lupa dah tambah byk kali..hihi

    ReplyDelete
  6. tau tak kat mana lokasi kedai tu kat taman maluri kan

    ReplyDelete
  7. nory pon tgk Majalah 3 aritu pasal kari kepala ikan ni...
    marvelousss gituuu

    ReplyDelete
  8. okeh saya terliur jugak T______T

    ReplyDelete
  9. salam ziarah dari bunda...

    sedapnyer kari kepala ikan..

    ReplyDelete
  10. alamak akak tak tgk plak...kalo tengok mesti aku meroyan gak sbb akak peminat kari dan kepala ikan.....

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum awak. pasal voucher zalora dari astro tu... awak ada subscribe bill astro via email tak? yang tu saya buat dah lama. 2 minggu lepas tup2 dapat voucher. mula tu macam tak teruja nak beli pun, sekali tengok ramai kawan update pasal voucher zalora. saya beli guna voucher juga. hehehe

    sedapnya kari kepala ikan >_____<

    ReplyDelete
  12. Dah lame tak tgk majalah 3 sejak dah bertukar waktu/hari siaran nih...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™