21 January 2014

Mood aiskrim dan Hershey shell


Tu la orang dah ke angkasa ko baru kat bumi hihihi..sebenonya teruja tengok aiskrim kawan adik aku, macam tak caya dia buat..walaupun tak le macam baskin robin tapi sebijik dan sejibik macam aiskrim mangkuk yang jual kat kedai tu..

Bila makan..pehh teruja tahap gaban, tak sangka budak tu pandai buat aiskrim..bila goggle kat blog cik epal..macam senang je bahan-bahan dia.. pastu mula la bercita-cita melangit nak buat aiskrim hihihi..dan dok skodeng bendalah ni..Hershey Shell yang selama ni aku dok cari tapi tak tahu apa nama dia..selalu jumpa yang syrup tu..alih-alih jumpa gak nama nye..shell ok..bukan petronas..
petua kawan aku, kalau nak buat tu kena putar lama baru halusss tekstur dia..emm menarik.. 
Photobucket

5 comments :

  1. kat umah akak ada sebotol...guna utk buat eskem sikit ja..kdg2 tuang atas roti atau wafer...kdg2 letak atas ice blended..

    ReplyDelete
  2. salam kenal...

    wah coklat ni nanti letak atas aiskrim tu ker.. berbaloi² klu buat sendiri yer.. blh mkn bnyk²..

    ReplyDelete
  3. Seumur hidup tak pernah jadi halus mcm kat kedai tu Mia.....boleh gak try nanti

    ReplyDelete
  4. Hohoho sedap eskrem kok gaya mcm nih..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™