10 April 2014

Yehhh esok jom pindah


Salam khamis, perasaan membuak-buak nak pindah rumah...baju semua dah angkut tapi badan je tak angkut lagi sebab berulang lagi kat rumah lama, nampak kan ko sayang nak tinggal rumah mak ko tu hehe..
Banyak faktor wooo walaupon tak boleh terima dek akal..pertama sebab umah pengasuh mia depan umah mak... padahal umah aku belakang lorong umah pengasuh je kot... pindah pon sekangkang kera jek jaraknya..
Tapi esok nekad dah nak pindah..yibaaaa... menempuh hidup baru uhukkk...
Gambar: Kek pon biru
ni le rupa rumah aku... dan kek besday dari somi yang buat suprise... abih diet aku.. sebelum tu kena makan kek yang adik aku beli.. esoknya plak kena makan kek somi aku beli..camne..... tema biru tu tak tahan nooo...
Gambar: 30 sudah..
kek pon tema biru tuuu...maceh lalink..

Gambar: Blue..

sebahagian dinding.....haha..xde keje kan..pic lama nihh...saje tepek kat sini...
Photobucket

4 comments :

  1. mmg la payahhhh nak pindah dr umah mak sendiri... bau mak 2 yg mahal... betol kan...

    ReplyDelete
  2. belajar berdikari kak hehe...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™