23 June 2014

Hari Lahir anak yang ke TIGA


Alhamdullilah mia dah genap 3 tahun 22 jun aritu.. cadang-cadang nak panggil orang nak sambut sesama tapi tak kesampaian, memandangkan ari sabtu aku keje..ahad je la ada masa duduk kat rumah...alih-alih kami  3 beranak je la ngadap kek tu...sebenarnya, kek mia masa 1 tahun tu pon kaler sebijik camni haha..aku baru perasan ko... takpe lah..janji namanya kek..

Malam kejadian, ayah mia gigih tiup belon ada la dalam 20 biji.. aku?? memang pakat tak tiup le...aku kan penakot dengan belon..bangun pagi mia pi kat ruang tamu..peh tu dia cakap "waw...banyaknya belon"....


Nampak tak olaf frozen tu??? emm yang tu je dah RM 11.00, saje aku beli kek kosong camtu sebab nak letak olaf tu..memang mia tengah gila dengan frozen..elsa dan anna abis...



acara meniup lilin 3 batang ... tak sangka besar dah dia.. moga kekal le mia sampai hayat aku...insyaAllah..moga dapat tengok dia membesar...bersekolah..berkahwin??? hehe InsyaAllah... moga-moga Allah izinkan.. Hadiah? piano mainan je...emmmm



potong kek..kena pulak cara potong tu.. peace mia..ibu sayang mia..



masa sambut besday yang pertama
Photobucket

6 comments :

  1. Happy birthday sayang...
    Ramai anak yg suka frozen sekarang ni.

    ReplyDelete
  2. epy belated birthday mia, moga jd anakyg solehah.....

    ambih2 omel kek dia... masa setahun kek lg besar dr mia... skrg nih mia lg besar dr kek ek

    ReplyDelete
  3. Selamat hari Lahir Mia.. moga menjadi anak yg solehah ye..
    Cantik kek Mia tu :)

    ReplyDelete
  4. epi besday mia..moga jd anak yg solehah.. kek pun ijo ye..

    ReplyDelete
  5. Budak2 sekarang mesti nak tema frozen apa2 hal pun..heheh

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™