25 June 2014

nak TRANSFORMER...




story petang ni, simple je....
ngidam nak tengok TRANSFORMER..
agak-agak ada tak astro nak keluarkan dalam tv hehe..




Photobucket

5 comments :

  1. Lambat lagi lah nak keluar di Astro tu Mia.. kena pergi ke cinema jugak tu :)

    ReplyDelete
  2. kt panggung pun baru kuar kan? heheheh akak pun dh lama sgt tak tgk cite kt wayang...sedih betul

    ReplyDelete
  3. mungkin ada, mungkin jugak tak da..hehehe..

    ReplyDelete
  4. akaklah orang yg paling tak suka cerita transfomer. bila tengok macam rasa ada..geli,takut, sram pun ada..kenapa ntah. iklan kat tv pun akak tak pandang..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™