18 November 2014

mia layan ultraman


Sejak menjak ni si mia tak layan frozen macam dulu..
Sekarang dok gila citer spiderman..transformer..ultraman...ryokugen ke apa ntah..eii pening anak aku..tapi aku layan jugak dia tengok ultraman..sebab aku pon suka tengok hahaha..
makcik dia dok berjanji plak nak bawak dia pi PICC tu ada ultraman ribut.. bila tengok iklan ni..memanjang je dok sebut nak pergi..
dalam taip-taip ni teringat pulak whatsapp pasal mekah berasap...Ya Allah takut.. 
Photobucket

5 comments :

  1. aiyan pun sama... dia peminat setia otomen ngn upin ipin tuh

    ReplyDelete
  2. haaa jumpa d sana nnt yer ;)

    ReplyDelete
  3. Gumball dia suka tak?/macam anak2 saya frozen ni dah jemu tengok..tapi barang2 frozen masih nak..kalau katun2 ni paling dia orang suka gumball dan finn and jake..

    ReplyDelete
  4. Pandai kan Les Copague ni masukkan Ultaman dalam Upin Ipin..
    Memang eksaited la budak2 :D

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™