18 July 2012

Belajar buat karipap pusing-pusing


< en. goggle yang punya >


Cerita lama.. 

baru nak hapdet, ahad lepas berkobar2 aku belajar buat karipap pusing...
sebelum ni pernah buat karipap biasa..tapi result menduka citakan hehe.. kali ni nekad nak belajar juga buat karipap..faveret aku nih..tapi kalau makan..memang kena diet 1 tahun hehe..minyak banyak..

rasanya macam senang je buat tu hehe..ni bukan riak..tapi sebab dah try..kemain gumbira macam baru dapat duit beriban-riban..

gambar ada....tapi tak upload lagi...

nanti kalau aku upload gambar karipap hasil tangan aku ni..jangan kome-kome gelakkan 
KARIPAP aku yang tak berseni tu udah hehe

Photobucket

6 comments :

  1. janji karipap tu sedap, boleh telan :)

    ReplyDelete
  2. dah pandai la nie erk??ley bukak bazar jual kue t..hehehe

    ReplyDelete
  3. rajin nye kamu belajar bt karipap pusing... mcm akak ni tak minat lak bt karipap pusing... kalu bt karipap biasa senang skit... heheheh

    ReplyDelete
  4. as long as we try to learn, nothing to regret even x betul or x kene or x jd.. keep it up.. :)

    ReplyDelete
  5. karipap pusing tak pandai..biasa punya pandaila..guna acu je kan..hihi

    nak tanya,cantik blog ni? u edit sendiri ke ?

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™