23 August 2012

gambar raya.............


Yehaaaa.....

alhamdulillah baru je selamat sampai kat rumah, masuk je kat rumah aku rasa semangat raya lain macam sebab rumah aku ada ubah sikit2 tak macam selalu walaupun hari ni raya ke 4..

tahun ni raya ke johor, tak banyak rumah kitaorang pergi... ni cebisan gambar yang aku tangkap masa raya pertama tu....hehe...

oppsss nak bagi tau..sepanjang dalam perjalanan hari raya pertama tu..mata aku ni bling2 tengok orang pakai baju pepel..sah tekaan aku ..tema tahun ni pames kaler pepel...

kedai pertama kami jejak sebelum ke rumah orang hahaha....
aku tangkap gambar ni sebab suka tengok nama kedai tu CHAP BULAN

onyah pertama kali berbaju kurung...

me ^ onyah ^ somi

anak buah yang pandai bercakap....

ni le rupa gaya aku beraya umah orang...candid punya gambar maaa....

^ bulan pose turun 4kg...raya naik 4kg...bak kata laki aku...makan tak hengat dunia
Photobucket

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™