02 August 2012

belangkas part two



cerita belangkas???
aku belum masak lagi.............siang dah..tapi tak tahu lerr betul ke idak cara siang tu hehe...nasib ada yang sudi nak godek2 aku punya belangkas tu...
ni lerr rupa cik belangkas sebelum disiang

tengok budak kecik tu dah duduk sedepa..............

belum tunjuk skil dia lagi........
saja acan2 dia sekali tu dia..........................................

*

*

*

*

*

*

*

*

tak takot langsung...dia dia pegang kaki belangkas yang tengah gedik2 tuuu...aiyaaaa

tengokkkk.....errr memang no komen ye !!!

cadang masak esok..masak sambal je kot ! cemas nak rasa nihh hahaha.......
Photobucket

10 orang bagi coklat :

Cendol said...

woooo berani dia ye pegang belangkas!! oh!!mcm mane nk siang belangkas tu?

Ina Haireina said...

oOOOo.. baru tau gitu rupe belangkas..

yelaa..mama dia geli.. onyah tolong la siangkan.. hehehe..

Pink Lavender said...

nanti citer eh apa rasanya..makneng xpernah mkn belangkas lagi

norhidana said...

berani betul onyah ek, siap blh duk dekat2 lg, pastu blh pegang lg kaki belangkas tuh... bdk2 mmg tak reti tkt kan...

dhtu plan nk msk pe dik?ada tlr nyer tak? org kata belangkas banyak tlr... jgn slh siang, kata org blh mabuk kan... hehheeh goggle btl2 tau

MizzTina said...

rs dia kelat² manis.. ehh, lbh kurang mcm tu la..

lieyalatif said...

alamak tang siang lagi le geli hahaahahaha....mau akak dok diri atas kerusi takut tgk org siang....

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya tak pernah makan belangkas :)

ros_reeza said...

Salam perkenalan :)
selamat berpuasa.. Ros singgah sini..
eh, Ros pun tak penah makan n jumpa belangkas ni... huhuhu

deQna said...

belangkas tu bakar pastu makan telur dia...memang yummy......

Nurul Aini said...

Singgah sini..hehe..sedap ke belangkas..tak pernah makan.

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™