15 August 2012

selamat hari raya aidilfitri buat semua


tuan tanah sibok menjelang raya ni..tu yang lama tak hapdet blog hehe..sibuk le sesangat ye..
eh betul...semalam baru terhegeh2 cari baju raya...baju budak kecil tu memang dah setel..baju mak budak n pak budak yang tak setel...

pssst biskut raya pun malam ni baru nak mula kekekeke..sebab taknak kacau line mak aku yang tengah bertungkus lumus siapkan almond london dia...hari ni boleh la aku mengodek apa yang patut...

semperna beberapa hari lagi nak raya... aku ucapkan selamat hari raya kepada kenkawan yang sudi kunjung blog MIA IZZATI yang tak seberapa ni... terima kasih semua...kalau ada ayat2 atau post2 yang menyinggung perasaan harap dimaafkan...

aku rasa berhabuk blog aku ni sepanjang raya....1 minggu keluar daerah hahaha...

Photobucket

4 orang bagi coklat :

Raz said...

selamat hari raya.. maaf zahir & batin :)

umiawadah said...

selamat hari raya...semoga selamat dalam perjalanan

MizzTina said...

salam aidilfitri..maaf zahir n batin..

lieyalatif said...

** selamat hari raye maaf zahir dan batin a....

semoga lebaran kali ini lebih bermakna dan diberkatiNYA....

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™