15 September 2012

rindu my budak kecik



fuhhh fuhhh....
lama betul aku menyepi dari buat entry ni wehh.... rindu bangat kat blog nih..
nak kata aku menyepi sampai tak menjengok blog tu tipu lerr....aku ada...tapi duduk senyap2 baca blog korang2 lerrr...time rajin aku komen kat blog orang lain..kalau tak....jadi silent reder jerk !!

okey korang..sambil aku taip sambil tengok anak aku tido..kesian !!!
sejak ayah dia cuti dari sabtu lepas..aku rasa tak banyak masa aku ngan anak aku..aku kan keje tak kira masa cewah..so laki aku lerr amik turn jaga dia..ke hulu kehilir bawak dak onyah..
ciannnnnnnnnnnnnnnnnn........
Photobucket

1 orang bagi coklat :

lelamaisara said...

rindu jugak kat tuan blog ni..hehehe

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™