19 October 2012

Tak pasal-pasal jek !!


Kisahnya aku ngan mia tunggu adik aku beli makanan kat kfc, sebelah meja aku ada la satu family ni 5 orang.. 2 orang anak dia dah besar dalam sekolah rendah camtu...pastu ada lagi sorang besar sikit dari mia.. aku tengok dia main sorang-sorang... mak ayahnya sibuk dengan 'ayam...........

nak dijadikan cerita..lepas adik aku settel beli makanan kitaorang nak bangun la, sekali adik aku cakap...
"kak bagi la budak tu sikit............. (biskut panjang2 tu..)

psst rasa dia sedap plak hehe...bukan anak aku yang makan..aku yang makan lebih kekekekeke

sekali mak dia boleh sergah anak dia tu..
pastu rampas tisu yang anak dia tu pegang sambil jeling kat anak dia tu..aku ngan adik aku terkejut lerr...mungkin nak marah aku bagi anak dia makanan kot tapi terjeling kat anak dia plak..kalau tak suka, cakap le kat aku dengan budi bahasa sehh..

senget betoi...orang punya simpati kat anak dia..dah le makan tu tak hengat kiri kanan...aku yang rasa malu masa tu... 

korang rasa salah ke aku bagi biskut tu kat anak dia???????






Photobucket

3 comments :

  1. aik...marah betul orang tu...tapi tu lah...sekarang ni nak buat baik tak semua orang suka...sebab tu ramai yang penting diri sendiri...bagi saya tak salah kalau bagi kat anak dia makanan..cuma jangan bagi yang bersisa,mungkin dia terasa lain...

    ReplyDelete
  2. nak kata sisa...biskut kak hehe..ntah le..lantak lerrr..dari bagi anak tisu tu lagi teruk..ok saya bagi anak dia biskut..

    ReplyDelete
  3. agaknye die takut...coz tak kenal kan..takut kana racun..hahhahah

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™