14 October 2012

100 batu


minggu ni tujuh hari bekerja okey..
dah biasa kerja hari minggu...ok jugak sebenarnya walaupun laki den terpaksa jadi 'super mama' kat rumah hehe...syukur dapat laki yang leh jaga anak sementera bini pergi kerja hehe...

semalam adik aku yang sorang tu excited nak pergi jusco pasal novel dia tu lah...aku kalau orang ajak jalan memang tak pernah kata TAK NAK...mesti mau punya, kebetulan pulak laki aku seharian takde kena duty..kira amik kesempatan juga lerr...

Foto

tapi yele orang tak reti nak berjalan dan fulus pon semput2..jadi jalannye tu terhad je la...tuju tempat nak pergi + makan sambil langgar diet....hehe memang syok rasa nak guling guling....

Foto

< sila fokus pada tangan aku tu ye.........sebiji bege !!! > cett diet konon....

mood petang ni nak buat APAM BALIK....


dah sampai rumah.. buat apam balik tu dengan niat je la jawabnye................................... sebab ????
lupa nak beli jagung dalam tin tin tin....





Photobucket

3 orang bagi coklat :

Nurul Husna Mohd Hassan said...

bila nampak bege. terus ilang diet. hehe

p/s : saya kan bajet artis hari tu kak, tu yang tak bergambar dengan shila tu. hehe

Amy Hilmirda Daud said...

salam perkenalan,
dulu akak selalu beli ajer apam balik tu tp skang dah malas sbb dah semakin mahal dan tak sedap. Nak buat sendiri... entah bila lah.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

baru ptg semalam makan apam balik hehehe

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™