18 October 2012

takot guruh . . . .


salam semua kak gojes...hehe
ni dok taip cerita dari laptop orang, saje amik kesempatan dalam kesempitan...

boring kat opis tinggal berapa ketul rakyat je..yang lain pi jumpa PM kat padang sebelah..cian aku kena tinggal... sampai hati deme !! cehh ada aku kesahhhhhh....

semalam husben takde keje malam.. ayah offer suruh tidur ngan mak kat bilik dia..memula jual mahal..yelah mia tu kalau tidur bilik opah dia..pukul berapa baru nak tido.. tu yang malas.. baru 10 minit camtu la masuk bilik sekali guruh la pulak..aku ni dah lerr spesis takot guruh hehe

dulu lagi teruk...kilat je aku nyorok belakang sofa...tak pun dok berkepit ngan mak aku..sejak kawin ni je berani sikit hehehhe.. ( konon )


Photobucket

3 comments :

  1. Hehe... nasib baik dah makin brani skrg. Sy kalau guruh ala dengar tak dengar, boleh la. Tp kalau guruh sampai bergegar rumah, mmg boleh buat sy terjerit. Mgucap panjang...

    ReplyDelete
  2. Camtu skali ke takot guruh..huhu..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™