27 February 2014

Hantu biru


Hengatkan dah tua ni takle ada warna paberet lagi, zaman sekolah sampai le keje swasta.. orang akan tau aku ni hantu biru.  Sampai bos aku pon pernah tegur, dia cakap "ko ni mesti suka warna biru kan" .. memula aku idok le perasan, bila aku cek aha memang le pon..aku banyak baju kurung warna biru.. pastu motor aku time tu pon warna biru, beg biru..visor helmet pon warna biru

gila orang tak kata aku hantu biru haha... asal raya..kain ela yang aku nampak hanya warna biru..biru.. pernah aku lari tema..pilih kaler lain..tapi tak syokk..

la ni..baru aku perasan lagi, warna aku dah sebati sangat sebab rumah aku warna biru..laki aku pon on je kaler tu..hehe.. dan yang aku perasan lagi..dah le anak aku tu pompuan..aku dok suka beli baju biru.. tak pink biru..tak pink biru.. dari mia kecik sampai le dia besar.. hehe nasib le..
ni masa kat ikea.....cantikkan
Photobucket

7 comments :

  1. betul2 hantu biru ni....haha
    saya plak hantu ungu.... baju majoriti ungu.. tudung pun sama...hihi

    ReplyDelete
  2. warna dinding tu cantik. biru ni warna selamat sll sesuai dngn semua tema

    ReplyDelete
  3. Macam matching je ruang tamu tu dengan ruang makan..ikea rupanya

    ReplyDelete
  4. saye pon suke warne biru, nk2 kaler2 pastel gitu =)

    ReplyDelete
  5. bila dah suka tue kadang tak perasan pun kaler yg sama kita ambik kan hihihihi

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™