18 February 2014

Tak sangka aku pernah post sebanyak ituu..


Post Mia 

Bukan sekadar angka, harini buang tebiat baca balik blog aku yang suam-suam kuku dan tuannya tak hot nak menaip laju-laju..tapi rindu tu tetap ada dengan blog ni, orang yang takde blog mungkin tak paham apa tu rindu kat blog hehe

Mula terjebak dunia blog ni tahun 2011 ko, tapi blog aku tak le tip top bak blog fatin liyana or cik epal...just blog suam-suam, air panas campur air sejuk le umpamanya. ayat ko kelas cekkk !!
Bila baca eii cam tak caya aku yang menaip..rasa nak guling2 kat rumput pon ada. Semua yang ada blog ni ada fasa-fasa dia..cehhh jangan nak tipu lerr, rata2 kata camtu..bila mula buat blog, semua benda tak jadi kecuali pikirkan apa tajuk blog arini??? macam aku pernah cakap tajuk eksotik 'duit ku dalam longkang'.. tapi semua tu dah berlalu...rasa dah 60 kali aku taip benda yang sama, sekarang semua blog aku citer ikut sesedap ajinamoto jek..hihi..

Ni aku copy post-post yang pernah aku siarkan kooo...siarrr tu tak tahan, hengat tv?? tuuu jumlah tahun 2012..tak sangka aku post cerita merapu meraban sebanyak 408..rasa nak nangis.. ni kalau buat cerpen siar kat surat kaboo pon ada pekdahnye.. bila baca lawak..dan dah tentu banyak cerita anak aku masa kecik2..sekarang pon kecik lagi..tapi maknya jarang dah bubuh cerita si mia izzati tu.. yang banyak soklan kenapa..kenapa..kenapa.. dan asal aku balik keje asik ajak pi taman menan katanya.
Photobucket

3 orang bagi coklat :

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum Kak...banyaknya akak post entri tahun 2012...harap tahun ni pun banyak ...hehe..nak baca jgk..

Zam said...

bila zam bandingkan jumlah entri tahun2 seblm ni, mmg ketara sangat jumlahnya.. awal2 dlu, banyak entri
tahun berikutnya, makin kurang
skrg, makin bertambah2! hehe

kak gojes said...

tu sebenarnya pemangkin semangat utk menulis entri utk tahun ni tu sis

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™