26 February 2014

Salam Rabu





Selamat pagi rabu... esok khamis pastu jumaat..yeehaa, ni burung import dari lost world..sapa nak jumpa dia pi le sana..gerenti mesra alam punya.. lai..lai..


heroin saya yang asik nak ke taman jek..takde keje lain, asal balik keje minta pi taman, kekadang guling-guling kalau tak tunai hajat dia..bila tak tunaikan asik dok mintak kesian pulak..bila bawak takmo balik pulak dah, tapi bila dapat tengok dia main..rasa kesian pulak kalau tak bawak... tu le naluri mak-mak ni cepat kesian..






Photobucket

4 comments :

  1. Tak sabar pulak menunggu hari jumaat kan Mizz ehe :)

    Heroin tu nak bermanja sebab sepanjang hari kita tak bermain bersama dia, jadi ke taman lah impian hatinya ...

    ReplyDelete
  2. kesian dgn anak haruslah kan...hheee... budak2 memang nak ke taman je lah...

    ReplyDelete
  3. alahai sian dier takleh gi taman yer..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™