16 June 2012

:( Mood di Afrika..



Takde kena mengena dengan tajut afrika tu tapi maksud yang mendalam tu..cer teka..cer teka..hihi

Tak tahu pulak nak taip cerita apa..nak buka blog pon ala kadar je tangan ni, nak cerita pasal onyah pun takde stori...hurmmm ada..ada..tadi balik kerja pukul 12 t/hari aku stress sesangat..dalam hati nak masak walaupun masak ala kadar..ayah aku suruh goreng je ayam..tapi, otak aku nak main masak2 hari ni..

Dah lama tak buat ayam masak kicap.. lepas tidurkan onyah terus aku godek2 dapur..tapi alahai kejap je budak tu tidur..dah merengek..memula sabar lagi..sebenarnya aku stress pasal lain pun ada..dengan onyah menangis lagi.. mana nak goreng ayam lagi..ayam yang aku goreng pun terlebih goreng sudah..

Sudahnya aku angkat ayam goreng tu..tutup api terus masuk bilik tidur..kesimpulannya mood memang tak berapa nak okey le sangat..

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™