27 June 2012

Puding Triffle Rasberi




Mood buat puding triffle sampai pengsan..semalam baru sempat buat puding ni, selalu aku buat lembik sikit..tapi disebabkan jeles tengok orang punya triffle boleh berdiri tegak, aku pun cuba la buat...

akhirnya jadi jugak...... tapi abaikan je la puding aku tu herot berot cam gitu..maklum le potong pakai sudu..gitu le jadinya..ngeee..cer potong pakai pisau..elok lurus tak pun guna pembaris....

tapi aku suka lagi yang lembik tu, dah sebati dengan tekak gamaknya....senang cedok pakai senduk je..selalunya memang orang buat keras macamni.. tapi aku tetap nak vote triffle lembik aku tu kikiki..

apa-apa pun satu bekas triffle trip pertama dah habis..kat gambar tu yang ke dua..

nak resepi?? senang jek..

klik blog bawah tu..hahaha aku ikut resepi blog kak neena tu..jeles tengok puding dia sebenarnya....


Photobucket

4 orang bagi coklat :

inazamri said...

akak penah buat dulu tapi kurang menjadi.Bila tengok ni teringin nak cuba lagi

norhidana said...

rajin nyer kamu dik, akak ni mmg tak penah lg bt triffle2 nih, tkt tak jd je hehehe sbb selalu bt agar2 pun fail

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kalau sy masak bukan jadik triffle tapi trouble tros. hik3

lieyalatif said...

wahh...rajinnye...adik ipar akak pun suke buat triffle nie....akak tukang sebat ajek hahaahahaah......

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™