30 December 2012

Dulu tak suka sekarang suka !!



(pinjam sat dari goog)

Kemain tajuk macam buat iklan ek... 

emmm tapi memang betul dulu aku kemain tak suka dengan TOSEI..... eiii tak suka rasa masam dia...dalam rumah ni aku rasa aku je yang tak makan tosei... ingat dulu adik aku ni kan pengemar tegar tosei...sampai aku kutuk-kutuk dia..kesian dia...nak makan pon kena kutuk..

tapi sejak berapa bulan yang lalu

terjatuh cinta plak ngan tosei.. gara-gara kawan aku bagi rasa 

TOSEI CHEESE

emm sekali rasa sedap jugak.... sejak tu lahh dan sebab tu lah aku melanggar diet semalam gara-gara order tosei kat kedai mamak... 

moral cerita... nak diet tu biar la berdisiplin sket..muahaha..jangan pantang jumpa ye !!

Photobucket

11 orang bagi coklat :

Raz said...

tosei mmg sedap.. sy suka tosei rava.. hehe

Unknown said...

mamak tu buat air dgn kasih syg x?

ieja amieja said...

akk pun suka tosei jgk..puri pun sedap berbanding capati..klu tekak akk la..kwn akk india buat mmg terbaik..almaklum la kwn akk sorang ni dr kecik campur ngan org melayu so mmg rapat la..hheehe

Nisah Idham said...

akak penggemar tosei..
dari kecik lagi mmg feberet habis la..
nasib baik tosai tak berat sgt..
so mkn 2-3 keping tak rase badan bertambah muahhaha

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xpenah la mkn tosei ni hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tak penah rasa tosei ni hehe

ct kektus said...

Dah lupa rasa tosei macam mana. Sebab dah lama tak makan. Huhuu

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

tosei cheese memg wajib suka,hahah sbb sedap

Si Matatajam said...

Errrr M mmg x suka tosei

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya tak pernah makan tosei. huk3

lelamaisara said...

tapi sedap jugak kan walaupon macam masam2..

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™