26 December 2012

agar-agar santan gula merah




tajuk memang macam nak bagi resepi ye dak??? tapi pam-pam je lahh..aku ni spesis maleh nak taip resepi...salin resepi aku rajin lerr...

Sejak menjak ni memang aku tengah gila kat agar-agar..eiiii kalau buat selalu camni mau yang ada potong kaki...yela agar-agar kan guna gula banyak...

bukan apa..frust bila buat tak jadi..tapi aku rasa macam dah jatuh chenta dengan agar-agar serbuk...lagi senang nak buat kot !! sebelum ni guna agar-agar tali.. kekadang jadi..kekadang terkeras terlembik hehe..sabooo je le..

kali ni aku puas hati jugak le dapat buat agar-agar 2 layer nihh..hehehehhehehehehehe 

resepi tu aku rujuk kat blog akak ni..siap ada tip lagi nak buat 2 layer ni..rupanya ramai yang ada masalah tak dapat layer....





Photobucket

7 orang bagi coklat :

Mimie said...

nampak sedap nih

Mimie said...

cubit2 nestum n nutrilite...

ct kektus said...

feveret kite ni kak ! sedap. :D

AtieYusof said...

Sedap nya...
sy pun rajin buat agar2 ni...anak suka...:)

izzah said...

sedapnyer nmpak...serious mmg terliur...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kalau masuk master chef, akak jadik juara ni :)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

sedapnya kak,,selalu saye jumpe agar2 ni time ade kenduri jek,,tp saye memang suke,,memang saye yg habiskan sendiri jek =p

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™