18 August 2013

Mata kena getah



Tragedi raya ke 10 untuk mia..
memandangkan kalau aku keje sabtu atau ahad memang kena bawak mia sebab dia pantang kalau aku pakai tudung, mesti nak ikut...

dalam sibuk aku buat kerja, tak sangka pulak anak aku buat projek sorang-sorang dia main getah...yang aku tahu tiba-tiba dia menjerit sambil pegang getah yang dah putus... 
berbirat tepi mata kiri kanan, kat hidung dan dalam mata ada tompok merah camtu...

bawah mia pergi klinik, doktor cek mata..
doktor kata nasib baik tak kena mata hitam, dan merah dalam mata dia pun ambil masa dalam seminggu baru baik. doktor siap cakap mia "nakal...

petang bawak mia pergi beli pampers..agaknye dia tak tahan cahaya matahari kot...berair mata dia...harap-harap baik la..susah hati pulak kalau dah kena camni..takut melarat je.. pagi ni, aku tengok mata mia bengkak, mungkin sebab air mata asyik keluar kot..


Dah dekat 3 minggu aku beli blander take n shake nih... dalam kepala ni terpengaruh dengan diet le konon senang nak buat jus le cis.....

semalam baru dapat rasmikan...blend tembikai...


ni mia sekarang... dah 2 tahun 2 bulan...besar tak saya??? berat?? dalam 14 kilo...
pampers pon dah pakai XL.. ni mia ikut ibu pergi keje..


ingat saje je nak ambil gambar sepit mia ni..pujuk punya pujuk baru dia nak pakai sepit rambut ni..budak kecil cam mia ni bukan suka ikat rambut..idea makcik dia la ni suruh pakai sepit rambut je..

2 orang bagi coklat :

Unknown said...

sian mata mia...da merah...harap sembuh cepat ye mia..

lieyalatif said...

ya Allah sian mia...mesti pedih mate tu...hope dah okey laa mate si comel yeak...

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™