14 January 2012

Crazy potato ?????

Walaupun penat tahap gaban, aku tetap gagah menaip kat blog.  Nak buka facebook lagi lazy..hehe leh ke gitu?? Arini memang mencabar lah, penat tersangat2 penat.  Pas rombongan merisik balik, aku ngan bangganye ngap ayam panggang bape ketul sebab crazy patato...laporr maa..dari pagi terkejar2..Ayam periuk besar yang kami tempah tu memang sedap..ramai dok puji.. Tadi sesi merisik, aku rasa da macam sesi bertunang..pehhh dasat..aku dok lua umah jaga makanan..kang tak pasai2 itu lalat berkejar-kejaran kat makanan..

Ni baru lepas iron baju laki aku.  Tapi ada nak iron lagi nih..tengah tungguh robot basuhkan baju heee..maklumle orang ke 'sekolah' .. baju itu le baju ini le..aku ni ditugaskan utk menguatkan memori pasal baju apa yang akan dipakai setiap hari..waduhhh..sok, berpasang2 baju kena bawak. So, aku pe lagi tenyeh baju le jawabnye..ni baru dodoikan mia bucuk..ciann dia dok golek2 nak tarik perhatian aku, tapi aku wat x reti jek sebab tetiba terasa penatt lorrr....akhirnya, aku angkut mia ke bilik untuk beradu le..dia kan puteri..kena layann cam anak raja heeee..

Mia arini dah belajar perkara baru, di usia 6 bulan steng..dia da mengesot ke depan..selalu kebelakang..cayookk anak ibu..susu?? ha ni wat aku terkejut nihh..aku bancuh sat je..tengoh dah suku botol dia telan..mak aii..aku dok rasa tadi..memang rasa sedap gakk susu tu.  Dan mungkin mia da pakai puting level 2 haha..tu laju jeee masuk ke molot !!

Key nak sambung tenyeh baju...wink..wink..
(tahniah wat tasah yang dah pegnent tu ek..)

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™