27 January 2012

Makk !!

Cian mia, mata pon da ngantok pas main ngan kucing karong dia hee..ni aunty mia yang beli okey..petang tadi aku ngan excitednya pi cari pisang semata2 untuk mia..lorr kecik2 da sembelit..so, aku ngan tanpa was2nye tekad nak bagi mia makan pisang. 3 buah kedai aku cari..akhirnya jumpa gak pisang...memula aku le ngap..kemudian aku blend..dengan harapan mia suka sebab rasa manis..tapi bila da blend rasa masam2 sket..waduhhh

Keputusannye??? hurmm anak aku kan cerewet..nak makan yang ada perasa..uwekkk le jawabnye..aku rasa masam le kot yang dia muntah tu..xpe xpe..sok aku cari betik plak..manatau..dia suka..susahnye nak bagi mia makan..kecik2 pandai rasa..aku ni sampai wat kajian, bubur nasi blend pun xnak, lenyek ngan penapis pun xnak..lenyek ngan sudu lagi la xnak..tapi bila en sugar daddy bagi bubur lambok..yang buh lada itam, santan bagai tu nak pulak...

so dari situ aku dapat le kesimpulannya..dia nak yang ada perasa..nasib susu dia x kesah plak..kejap aku bagi susu ni..kejap aku bagi susu tu..dia bedal jee haha janji namanya susu...wahhh macehh le mia tang tu xde plak cerewet..heee

(Umur 7 bulan ok..kecikk aja dak nihh..tapiiii hurmm)

Sekarang da pandai sebut mak !! n dah kenal orang kan..semalam aku balik keje, xde la aku dukung dia just lalu depan dia..kemain nangis mcm apa ntah..pujuk2 baru diam..aku pi toilet dia wat lagi..menangis x pasal2.. rindu le gamaknye tuu..peh ni, lik keje kena angkat dia dulu la jawabnyee..hee mia mia..



0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™