01 January 2012

Cerita tahun baru 2012

Selamat tahun baru semua, ni posting pertama untuk tahun baru ni. Moga blog ni maju untuk tahun 2012 ngan posting2 mengarut dari aku wakakaka.. Arini aku tingtong just keje pagi je sebab cik zizie made in johor datang cuti-cuti mesia kat pangkor. So malam new year, aku n sugar daddy pi expo kat lumut. So sempena peninggalan 2011 semalam, aku sempat le wat keychain like this......................


Nampak cam budak2 kan !! ..tapi aku suka sebab comel, tang huruf2 tu. Kenangan tu, err berita buruk aku dengar semalam ada exciden kat lekir tu. Aduh, memang plan aku nak ke lekir pun tapi tak jadi sebab kawan aku pun nak ke manjung. Takut dengar berita tu 7 orang maut. Yela, benda nak jadikan. Harap sugar daddy aku idok le bawak kete laju2 ek untuk tahun baru ni..bukan tahun baru je, tengah taun ujung taun sekali hehe


Ni le cik zizie..maceh ek datang melawat tarikh senang ingat plak tu 01/01/2012. Tengok onyah dok makan duit plak dah. 


Gambar sekeluarga, kami penah dok satu blok dulu tapi aku kecik lagi la, hanya mak ayah aku n mak ayah zizi ye yang taw hehe so kira ni jejak kasih la..walaupun tangkap gambo just pakai tepon kamera jek, tapi sekurang-kurangnya leh gak wat kenangan kan. Kamera aku kenaa rembat oleh kingkong aka pakcik mia lalalalala





0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™