10 January 2012

Blog ku pink

Terima kaseh wat mypren yang mengubah blog aku nih..cantik lorr gambar kat atas tu (tq momy iman).  Dulu-dulu la kan, aku paling anti betul ngan kaler pink nih. Kalau ko nak taw la kan wahai momy iman. Pakai baju pink pun aku geli sampai muntah-muntah hijau (kononnya la kan) hahaha. Tengok sekarang, sikit2 pink. sebab mia kan gurl..so pinkkkk memanjang. Sampai blog aku pon aku pilih pink hehe.

Balik keje tadi saje jalan ikut jauh skit..seronok tengok, banyak perubahan tempat aku ni. kiri kanan orang meniaga makanan..dah rasa macam kat bazar ramadhan. Yang bes tu lalu kat orang meniaga ayam golek, aku pun amik bau je la. Tu pon dah cukup 'kenyang'. Ho lupa plak nak pi letak 'ladam' kat kasut aku tu..ni semua presiden punya pasal hahaha...wat malu je tapak kasut aku leh tercabut kat kedai..kalau kedai makan tu aku x kesah la sangat. Ni kat kedai kasut..macam taw2 je la kasut ni kan..xde port lain ke nak cabut tapak ponnnn !! dushh..dushhh...


0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™