02 March 2012

Penderaan bayi di Kota Masai, Johor


Apa ek perasaan pekerja taska yang buat macammni kat baby masa tu?
JAWAPAN : TAKDE PERASAAN + HATI BATU

Hmm... sokong betoi la ngan jawapan tuu...

Sekarang tengah kecoh pasal video ni la..
Geram lorr..hengat apa...anak kucen ke nak buat camni???? eii tolong le..ni anak ORANG tau !!
Dapat pekerja dia ni aku bedung dia..emo nih..

Aku pon ada anak juga..sedih tengok budak2 ikat kemain macam mayat..
Soletap mulut tu satu hal..
Mengikut apa yang aku baca dapat paper tuu..staf dia umur 20-22 tahun..

Eii terlalu young le..tak sesuai..
Remaja seusia tu..mana ada perasaan + pengalaman jaga budak..
melainkan yang penah jaga anak kakak deme ke..anak abang deme ke..
Ni sah-sah staf dia ada penyakit mental kronik..kalau tak, takkan sanggup buat camni...

TAPI..
yang musykil kat aku ni..mana majikan dia time ni??
aku rasa nak ikat sorang baby pun makan masa yang lama gak siap leh bedung kemain..
PALING SAKIT HATI leh buat video plak tu !!





Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™