17 March 2012

Marah-marah speking LONDON


 
Kisah ni berlaku semalam semasa aku nak ke KFC..
cuak-cuak jugak le aku ni..nampak je muka ala-ala hippo comey..muahaha

Bila dah hampir dengan kaunter KFC tu, ada benda terbang depan aku..panjat boboi......
aku cari la sapa yang sesuka hati baling kertas ni...kemudian aku tengok staf kfc semua berkerut-kerut..aku agak ada benda tak kena nih..

Tengok belakang..ada la sorang customer ni dok membebel-bebel sensorang..
Kawan dia lagi 2 orang senyap je..terkedu gamaknya atau pun malu tak tahu nak 
sorok muka kat mana hee..Aku risau mamat tu mengamuk tak pasal-pasal je.. karang aku gak terlibat..
dah le bawak si kecik tuu..aduhh..Nasib aunty dia bawak lari jauh sikit..

Kemudian ada la staff kfc ni melayan dia..mamat tu kemain speking london berdas-das..staff ni ada melawan gak tapi cara baik.. staff tu pon sampai tak terkata..
ishhh memang aku geram ngan orang macam tu..kalau tak puas hati tak payah la nak baling kertas..ko jumpa la surpevisor dia kan senang..ni tak..dah la menggangu kenteraman orang tu satu hal.. 
Cer cakap bebaik ye dak...teringat pula aku kat KFC i-city tu...

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™