28 October 2012

kek zebra



Ni ler hasil kek zebra yang tak berapa nak zebra yang aku penah cerita dalam post sebelum ni ngee...kek terhangus n terhangit.. luar je terhangus sikit..dalam okey cuma sebab derhaka kat resepi tu, rasanya manis sikit la..orang suruh guna gula kastor..aku tibai gula buat teh hehe..

takpe pengalaman tu..mak aku kata sebab tu le terhangus..sebab lebih gula dan penggunaan gula yang tak sesuwaiii..hurmm hambik ko !! tapi takpe, nak bagi cantik sikit aku potong2 kulit luar yang terhangus tu hehe.. padahal kulit tu la yang sedap kan..

Cerita pasal zebra tu, jenuh aku buat adunan selang seli tapi tak jadi...adunan statik jek, taknak merebak..sudahnya aku cincai saje lahh..tu le hasilnya...kikikiki... baki ada lagi tadi, memandangkan adik aku buat koktail semalam..kami try bubuh kek dalam koktail tu..best jugak rasanya ngee.. edisi nak perabih sebenarnya..... tata....

hasil contengan dari mia . . .

Photobucket

7 comments :

  1. pada mata i dah menjadi dah kek tu.....
    praktis makes perfect...
    leh buat lagi dan lagi dan lagi dan lagiiiii :)

    lukisan penuh seni tu :)

    ReplyDelete
  2. wah... kek zebra tu tak silap sy panggil kek butter. hehe kek zebra ye name? ;)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,

    Nampak cantik ja Kak Ros tengok...Dah potong elok dah tu,tunggu apa lagi,mai la hantar kat Kak Ros...he.he...

    ReplyDelete
  4. kak munna pernah buat kek ni... mmg sedap.... dah jadi mcm kek marbel ye....

    ReplyDelete
  5. yg penting rajin gak laa nak godek2 buat kek hah .....cantik jek tuk jadinyer....

    ReplyDelete
  6. salam..
    hangus tu la yg sedap kan..(:
    dah follow..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™