14 December 2012

ikan patin kelate mari !!


pada yang tak berapa nak gemar ikan patin tu sila pejam mata hehe...sebab bukan semua orang leh terima penangan ikan patin nih...
ni gambar minggu lepas..lambat buat pekasam dulu..aku ni memang pengemar ikan patin, ni kak ipar aku bawak dari kelatan..pehh cabaran betul nak kerat 18 ikan ni..besar gak..
menu??? jangan tanya lerr..harus le masak tempoyak...ada yang loya?? hehe..sedapp !!! tak caya meh try..
tapi ikan patin yang ni aku tak leh makan banyak..sebab lelemak dia boleh mengembangkan tekak den nih...makan seketul boleh le..
Photobucket

13 comments :

  1. sedapnye masak tempoyak pulak tu,heheh saye pon xleh mkn byk2,nnt jd lain,hihihi

    ReplyDelete
  2. ko bg rm30 pon lom tentu aku mkn jemah..hahaha

    ReplyDelete
  3. saya taknak pejam mate sbb saya suka..kalau masak tempoyak lg saya suka....ehe..

    ReplyDelete
  4. Sy suka sgt makan ikan patin masak tempoyak...
    tapi dah lama tak makan..huhu;)

    ReplyDelete
  5. Eh... sedapnyer... kite x pndai mkn ikan patin. Tp lpas kwen dgn org parit trus bole terima ikn ni.. hehehehe... msk tmpoyak mmg sedap menggileeeeeee

    ReplyDelete
  6. selalu kalau nak makan beli je...sebab belum cuba masak sendiri...sedapkan..

    ReplyDelete
  7. ooooo sedap tu...
    kalo rumah dekat comfirm dah sampai hehehehehe...

    ReplyDelete
  8. x pernah makan ikan patin (",)
    tapi nampak memang besar ikan tu

    ReplyDelete
  9. sedapnyer..suka sgt klu dpt mkn ikan patin msk lemak tempoyak tu..mmg sedap...

    ReplyDelete
  10. hr tu pernah makan ikan patin mak aiii sodapnyer...

    ReplyDelete
  11. pejam mate la...tapi mcm ne nak komen..hehehhehe..tak makan ikan patin..:)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™